/Files/images/2015/vihovna_robota/model_vihovn_roboti.jpg

Школа — це життєвий простір дитини, де вона не просто готується до життя, а живе. Тому виховна робота планується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями і вчителями, школою і родиною. Важливу роль у цьому відіграє позакласна робота.
Позакласна виховна робота — різноманітна діяльність учителів, спрямована на виховання учнів і здійснюється в позаурочний час.
Виховний процес здійснюється згідно з програмою„Основні орієнтири ціннісного виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів”, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 31.10.2011 № 1243

Пріоритетні напрями виховної роботи

- ціннісне ставлення до себе;
- ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
- ціннісне ставлення до праці;
- ціннісне ставлення до природи;
- ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
- ціннісне ставлення до особистості, до суспільства і держави.

Виховна тема:«Виховання особистості свідомого громадянина в умовах гуманізації та соціалізації освіти»

Пріоритетні завдання виховної роботи

- Забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників навчально-виховного процесу.

- Виховання дітей у дусі любові до України, Харкова, району, школи 104.

- Запобігання правопорушень учнів, профілактична робота з правового виховання.

- Продовжувати роботу з розвитку соціальної активності вихованців через різні форми учнівського самоврядування, удосконалення рейтингової системи, упроваджених проектної діяльності.

- Ураховувати традиції і здобутки етнопедагогіки у вихованні школярів через діяльність гуртків народознавчого напряму, куточків народознавства.

- Організувати роботу з надання психологічного супроводження виховної діяльності.

- Упроваджувати педагогічним колективом новітні виховні технології, які направлені на самопізнання та самовдосконалення особистості через створення банку методичних доробок з реалізації програми «Громадянська освіта», «Здоров’я через освіту» та системи відкритих позакласних заходів.

- Створити умови для продуктивної співпраці учасників виховного процесу, спрямованих на формування творчого працездатного колективу.

- Удосконалювати форми роботи щодо співпраці з батьками.

Система виховної роботи здійснюється через:
- Роботу класних керівників (класні виховні години, морально-етичні бесіди, зустрічі з відомими людьми, навчальні екскурсії, диспути, виставки, конкурси, колективні творчі справи).
- Навчальну виховну діяльність вчителів предметників (виховний потенціал уроків, позакласні предметні заходи, тематичні та розважальні вечори і ранки, свята, змагання (спартакіади), турніри).
- Роботу педагога-організатора і вихователя групи продовженого дня (бесіди, позакласні заходи, робота учнівського самоврядування).
- Діяльність Ради учнівського самоврядування (засідання Ради, залучення учнів школи до роботи організації шкільного самоврядування «Юність», організація дозвілля, екологічні акції).
- Роботу шкільного волонтерського загону (проведення благодійних акцій, благодійних концертів).
- Роботу гуртків, секцій, загальношкільних лінійок.
- Роботу шкільної бібліотеки (обговорення книг, читацькі конференції, круглі столи, бібліографічні огляди).
Кiлькiсть переглядiв: 0