Школа — це життєвий простір дитини, де вона не просто готується до життя, а живе. Тому виховна робота планується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями і вчителями, школою і родиною. Важливу роль у цьому відіграє позакласна робота.
Позакласна виховна робота — різноманітна діяльність учителів, спрямована на виховання учнів і здійснюється в позаурочний час.
Виховний процес здійснюється згідно з програмою„Основні орієнтири ціннісного виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів”, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 31.10.2011 № 1243
Пріоритетні напрями виховної роботи
- ціннісне ставлення до себе;
- ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
- ціннісне ставлення до праці;
- ціннісне ставлення до природи;
- ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
- ціннісне ставлення до особистості, до суспільства і держави.
Виховна тема:«Виховання особистості свідомого громадянина в умовах гуманізації та соціалізації освіти»
Пріоритетні завдання виховної роботи
- Забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників навчально-виховного процесу.
- Виховання дітей у дусі любові до України, Харкова, району, школи 104.
- Запобігання правопорушень учнів, профілактична робота з правового виховання.
- Продовжувати роботу з розвитку соціальної активності вихованців через різні форми учнівського самоврядування, удосконалення рейтингової системи, упроваджених проектної діяльності.
- Ураховувати традиції і здобутки етнопедагогіки у вихованні школярів через діяльність гуртків народознавчого напряму, куточків народознавства.
- Організувати роботу з надання психологічного супроводження виховної діяльності.
- Упроваджувати педагогічним колективом новітні виховні технології, які направлені на самопізнання та самовдосконалення особистості через створення банку методичних доробок з реалізації програми «Громадянська освіта», «Здоров’я через освіту» та системи відкритих позакласних заходів.
- Створити умови для продуктивної співпраці учасників виховного процесу, спрямованих на формування творчого працездатного колективу.
- Удосконалювати форми роботи щодо співпраці з батьками.
Система виховної роботи здійснюється через: